I. Definicje
1.Administrator danych osobowych / Sprzedawca: Mykhaylo Koyev, "Mixform", NIP: 8992926198, REGON: 522088545, adres: ul. Czajcza 2, 51-422 Wrocław, e-mail: office@mixform.pl.
2.Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem https://mixform.pl.
3.Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna zawierająca Umowę Sprzedaży lub korzystająca z Usługi Elektronicznej.
4.Konsument – Klient w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego.
5.Przedsiębiorca – Klient w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego.
6.Produkt – rzecz ruchoma oferowana w Sklepie Internetowym.
7.Umowa Sprzedaży – umowa zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
8.Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
9.Konto – indywidualne konto Klienta w Sklepie.
10.Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży.
11.Formularz Zwrotu – formularz umożliwiający odstąpienie od umowy dostępny na stronie Sklepu.
II. Postanowienia ogólne
1.Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz zawierania Umów Sprzedaży.
2.Regulamin jest dostępny nieprzerwanie na stronie internetowej Sklepu w formacie umożliwiającym jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści.
3.Korzystanie ze Sklepu oznacza akceptację Regulaminu.
4.Sprzedawca świadczy usługi zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z 18 lipca 2002 r.
5.Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami.
III. Świadczenie Usług Elektronicznych
1.Sprzedawca świadczy usługi: prowadzenie Konta Klienta, formularz zamówienia, newsletter.
2.Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej dotyczącej Konta zawierana jest na czas nieoznaczony.
3.Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej dotyczącej formularza zamówienia zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia.
4.Klient może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną bez podania przyczyny.
IV. Zasady zawierania Umowy Sprzedaży
1.Informacje o Produktach podane na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
2.Ceny Produktów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym VAT.
3.Zamówienia można składać za pośrednictwem formularza zamówienia.
4.Zawarcie Umowy następuje z chwilą przesłania Klientowi potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
V. Dostawa
1.Dostawy realizowane są na terenie Polski poprzez firmę kurierską lub Pocztę Polską.
2.Koszty dostawy są wskazywane podczas składania Zamówienia.
3.Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 4 dni roboczych.
VI. Płatność
1.Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
1.1. Przelewem bankowym na konto sklepu - dane rachunku bankowego są wskazane na stronie Sklepu oraz w wiadomości e-mail przesłanej do Klienta po złożeniu Zamówienia. Towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu płatności na rachunku Sprzedawcy.
1.2. Płatność online – za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24.pl (www.przelewy24.pl). Płacisz kartą Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic lub Maestro przed złożeniem zamówienia. Jeśli zapłacisz kartą, zamówienie zrealizujemy w ciągu 24 godzin (dni robocze) od otrzymania pozytywnej autoryzacji płatności.
1.3. Płatność za pobraniem – płatność gotówką kurierowi przy odbiorze towaru. Klient jest zobowiązany do posiadania odpowiedniej kwoty gotówki przy odbiorze przesyłki. Kurier nie wyda paczki bez otrzymania należności.
VII. Prawo odstąpienia od umowy
1.Konsument może odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
2.Formularz odstąpienia od umowy jest dostępny do pobrania na stronie Sklepu.
3.Zwrot Produktu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż 14 dni od odstąpienia od umowy.
4.Zwrot płatności następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zwrotu Produktu.
VIII. Reklamacje
1.Reklamacje dotyczące Produktów lub świadczenia usług elektronicznych można składać na adres e-mail: office@mixform.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy.
2.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania.
3.Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji.
IX. Ochrona danych osobowych
1.Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
2.Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami RODO oraz Polityką Prywatności dostępną na stronie Sklepu.
X. Prawa autorskie
1.Wszelkie prawa do strony internetowej i jej zawartości należą do Sprzedawcy.
2.Kopiowanie, rozpowszechnianie lub wykorzystywanie treści Sklepu bez zgody Sprzedawcy jest zabronione.
XI. Postanowienia końcowe
1.Regulamin podlega prawu polskiemu.
2.W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych właściwych ustaw.
3.Spory z Konsumentami rozstrzygane będą przez właściwe sądy powszechne.
4.Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie Sklepu.
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Dane sprzedawcy
nazwa firmy: .........................................................
adres: .........................................................
.........................................................
NIP: .........................................................
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów:
nazwa towarów / tytuł ofert / numer ofert:
.........................................................
.........................................................
.........................................................
data zakupu:
.........................................................
data odbioru towaru:
.........................................................
Moje dane
imię i nazwisko: .........................................................
adres: .........................................................
.........................................................
Proszę dokonać zwrotu zapłaconej ceny towaru wraz z kosztami dostawy – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:
☐ na numer rachunku bankowego:
[..........................................................]
☐ w inny sposób:
.........................................................
Miejscowość, data: .........................................................
Podpis: .........................................................
(jeżeli formularz wysyłasz w wersji papierowej)
Sklep wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wybierz swoje miasto:
Zostaniesz przekierowany na naszą hurtownię internetową opt.dombusin.com